“Простота в креативі – це добре”. У Києві стартувала волонтерська ініціатива CLAB

A+ A-

У межах проекту піарники зможуть зустрітися з цікавими гостями з бізнесу, політики, НУО, які поділяться досвідом, знаннями та інструментами

У Києві стартувала волонтерська ініціатива для PR-менеджерів громадських організацій – Communication Laboratory (CLAB).

Це проект створений для того, щоб дати можливість PR-менеджерам громадських організацій розвивати свої знання і вміння. У межах проекту піарники зможуть зустрітися з цікавими гостями з різних сфер (бізнес, політика, неурядові організації), які поділяться досвідом, знаннями та інструментами.

Ініціатором CLAB є Марина Говорухіна, директорка з комунікацій Центру інформації про права людини.

 

Першими гостями CLAB стали режисер Костянтин Денисюк і Арут Аршакян з Selena films.

Костянтин і Арут розповіли, що варто знати кожному, хто збирається зняти соціальну рекламу, корпоративне відео або навіть вітальну відеолистівку для мами.

Одна з головних порад – вірте в те, що ви робите.

Більше дізнайтеся тутЯк вибрати правильний продакшн для створення відеоролика. 10 лайфхаків

“Поради досить прості, але чомусь мало хто ними користується і продовжує наступати на ті ж граблі. А це заважає створювати по-справжньому якісний продукт, який може зачепити аудиторію”, – коментує Марина Говорухіна.

“CLAB – волонтерська ініціатива, на яку не витрачено ні копійки донорських грошей”, – додала ініціаторка.